Logo: Szkoła Podstawowa nr 3
Szkoła Podstawowa nr 3

Oficjalna strona internetowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Zawierciu. Strona wyposażona w automatycznego lektora treści. Usługa lektora dostępna jest z poziomu poszczególnych podstron.

Trzydniowa wycieczka klas trzecich do Wrocławia.

W dniach 3 – 5 czerwca uczniowie z klas trzecich uczestniczyli w wycieczce do Wrocławia. Zwiedzanie stolicy Dolnego Śląska rozpoczęliśmy od poznania historycznego centrum Wrocławia. Wraz z przewodnikiem spacerowaliśmy po rynku i okolicznych, urokliwych uliczkach podziwiając jednocześnie architekturę przepięknej Starówki. Naszą uwagę zwrócił okazały Ratusz i otaczające go kamienice.
Zwiedziliśmy również Ostrów Tumski, Katedrę, Stare Jatki, a także wędrowaliśmy szlakiem słynnych wrocławskich krasnali. Drugi dzień wycieczki do Wrocławia upłynął nam bardzo przyjemnie. Rozpoczął się od spaceru po pięknym Parku Klecińskim, który jest miejscem relaksu i odpoczynku mieszkańców miasta. A ponieważ dopisała nam piękna pogoda, przeznaczyliśmy również czas na świetną zabawę. Następnie udaliśmy się
do Hydropolis, czyli centrum wiedzy o wodzie. Tutaj poznaliśmy życiodajną moc wody i dowiedzieliśmy się od pana przewodnika wiele na temat przełomowych odkryć podwodnego świata, natury wody i sposobu jej wykorzystania przez człowieka. Kolejną atrakcją było zobaczenie największej w Europie wystawy klocków LEGO. Uczniowie byli zachwyceni budowlami powstałymi z klocków, które zostały nazwane przez nich prawdziwymi arcydziełami. Na koniec wizyty uczniowie zostali zaproszeni do dużej sali, gdzie mogli samodzielnie stworzyć różne budowle z ogromnej ilości klocków. W drodze powrotnej na nocleg mieliśmy także okazję zobaczyć słynny wrocławski drapacz chmur, czyli Sky - Tower. Trzeci, i niestety ostatni dzień pobytu we Wrocławiu, rozpoczęliśmy od wizyty w ZOO. Zwiedziliśmy Afrykarium i jego niesamowite podwodne skarby. Podziwialiśmy ryby i rośliny z mórz i oceanów. Potem pospacerowaliśmy jeszcze po całym ogrodzie zoologicznym, poznając zwierzęta z całego świata. Na terenie ogrodu zjedliśmy również wspólny posiłek, który wyjątkowo smakował na świeżym powietrzu, przy pięknej, słonecznej pogodzie. Następnie udaliśmy się w kierunku jednej z najpiękniejszych fontann we Wrocławiu, przy której wysłuchaliśmy krótkiego koncertu muzyki poważnej. Natomiast w tle podziwialiśmy Halę Stulecia - obiekt wpisany w 2006r. na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Na tym zakończyliśmy naszą trzydniową wędrówkę po Wrocławiu, jednym z najpiękniejszych i najstarszych miast w Polsce. To była bardzo udana wycieczka, pełna niezapomnianych wrażeń.

Tekst: A.G.

Turniej piłki nożnej

Kreatywne prace plastyczne

Wykształcenie w przyjaznej atmosferze

Zależy nam na tym, aby Nasi uczniowie wiele się od nas nauczyli, czuli się komfortowo, dobrze się ze sobą dogadywali oraz chętnie uczęszczali na zajęcia. Naszym uczniom stawiamy równie wysokie wymagania, co Naszym nauczycielom.

Formularz zapytaniowy

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytaniowy.

Strona wykorzystuje pliki cookies.
Dowiedz się więcej...

Wyszukiwarka

Komunikat
Twoja przeglądarka internetowa lub system operacyjny, nie wspierają lektora.