WYTYCZNE AKTUALIZACJA 04.06.2020
Wytyczne GIS, MZ i MEN
W związku z poprawą sytuacji epidemicznej w kraju stopniowo uruchamiana jest praca przedszkoli, szkół, poradni psychologiczno-pedagogicznych, schronisk młodzieżowych i innych placówek organizujących zajęcia pozaszkolne, czy możliwość przeprowadzenia egzaminów zewnętrznych.
Ministerstwo Edukacji Narodowej we współpracy z Głównym Inspektoratem Sanitarnym, a w przypadku organizacji i przeprowadzania tegorocznych egzaminów z Centralną Komisją Egzaminacyjną, przygotowało szereg wytycznych przeciwepidemicznych, które przede wszystkim zapewnią dzieciom, uczniom, nauczycielom i pracownikom szkół i placówek bezpieczne warunki, a organom prowadzącym i dyrektorom pomogą w zorganizowaniu pracy w czasie epidemii związanej z COVID-19.
Wytyczne
Wytyczne GIS, MZ i MEN dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkole podstawowej i innych form wychowania przedszkolnego oraz instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Wytyczne GIS, MZ i MEN dla szkół podstawowych – edukacja wczesnoszkolna
Wytyczne GIS, MZ i MEN dla szkół – konsultacje z nauczycielami w szkole
Rekomendacje GIS – zajęcia rewalidacyjne, rewalidacyjno-wychowawcze i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Wytyczne – przeprowadzanie egzaminów
Wytyczne GIS – zajęcia praktyczne w szkole policealnej
Rekomendacje GIS – procedury działania poradni psychologiczno-pedagogicznych dla dzieci i młodzieży
Wytyczne – organizacja opieki w bursach i internatach
Wytyczne – dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży w 2020 roku.
Wytyczne – zajęcia praktyczne
-
Realizowanych projektów rocznie
-
Klas lekcyjnych
-
Doświadczonych pedagogów
-
Uczniów
Czy wiesz, że...
Wykształcenie w przyjaznej atmosferze
Zależy nam na tym, aby Nasi uczniowie wiele się od nas nauczyli, czuli się komfortowo, dobrze się ze sobą dogadywali oraz chętnie uczęszczali na zajęcia. Naszym uczniom stawiamy równie wysokie wymagania, co Naszym nauczycielom.
Formularz zapytaniowy
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytaniowy.