TYDZIEŃ JĘZYKÓW - DZIEŃ 3
Nasza „Wyprawa po Coś z Kubusiem Puchatkiem” powoli zbliża się do końca. Większość działań związanych z tym bohaterem zakończyło się już dzisiaj.
Na języku angielskim w klasie II C uczniowie poznali przygody Kangurzycy i Maleństwa (Kanga and Roo), a w klasie I B nadszedł czas na brykanie, bo brykanie to jest to, co Tygryski robią najlepiej (bouncing is what Tiggers do best).
W klasie III B uczniowie oglądali filmiki w języku angielskim prezentujące przygody Kubusia Puchatka. Następnie wykonywali zadania interaktywne sprawdzające rozumienie obejrzanych filmów oraz rozszyfrowywali cytaty naszego pluszowego bohatera.
Na lekcjach języka polskiego w klasach V, VI i VIII uczniowie poznawali ciekawostki dotyczące powstania książki pt. „Kubuś Puchatek”. Dzięki obejrzeniu filmu dowiedzieli się o maskotkach, które dostał w prezencie Krzyś – syn autora książki, usłyszeli o pierwowzorach bohaterów z książki A. A. Milne`a, obejrzeli fotografie zabawek Krzysia, poznali historię prawdziwego niedźwiadka zwanego zdrobniale „Winnie”, którego odwiedzał w londyńskim ZOO mały Krzyś, wyczytali o problemach z nazwaniem Puchatka w polskich tłumaczeniach książki.
Dla najmłodszych uczniów korzystających ze świetlicy szkolnej przygotowano na dzisiaj gry i zabawy dydaktyczne dotyczące alfabetu pt. „Abecadło się rozpadło”. Uczniowie, działając kreatywnie, czasem w sposób oryginalny, a nawet niekonwencjonalny ćwiczyli pisownię oraz umiejętność czytania alfabetu.
Zapraszamy już jutro na kolejne przedsięwzięcia zorganizowane w ramach Tygodnia Języków.
Tekst: A.J., A.K., K.B.
-
Realizowanych projektów rocznie
-
Klas lekcyjnych
-
Doświadczonych pedagogów
-
Uczniów
Czy wiesz, że...
Wykształcenie w przyjaznej atmosferze
Zależy nam na tym, aby Nasi uczniowie wiele się od nas nauczyli, czuli się komfortowo, dobrze się ze sobą dogadywali oraz chętnie uczęszczali na zajęcia. Naszym uczniom stawiamy równie wysokie wymagania, co Naszym nauczycielom.
Formularz zapytaniowy
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytaniowy.