PRZY SPORCIE O MATEMATYCE
6 marca obchodzony jest „ Dzień olimpijczyka”, a 12 marca widnieje w kalendarzu świąt nietypowych „Dzień matematyki”. W klasie 3 a połączyliśmy oba te święta w jedno wydarzenie. A dlaczego? Ponieważ uznajemy nasz rozwój holistycznie postanowiliśmy zadbać zarówno o ciało jak i o umysł i tak powstały nasze zajęcia na sali gimnastycznej na których ćwiczyliśmy zarówno nasze cechy motoryczne tj. siłę, szybkość, koordynację, dokładność, skoczność, a z drugiej strony doskonaliliśmy nasze umiejętności mentalne poprzez rozwiazywanie zadań i łamigłówek matematycznych. A było to tak. Pracowaliśmy w grupach dwuosobowych. Gdy jedna osoba z pary rozwiązywała zadanie matematyczne, druga osoba w tym czasie wykonywała zadanie ruchowe, wykonywała je do czasu aż kolega z pary nie rozwiązał zadania matematycznego, po czym następowała zamiana ról. Potem porównywaliśmy w parze wyniki zadań. Jeśli rozwiązania się zgadzały ruszaliśmy do kolejnej stacji na której znajdowały się kolejne wyzwania i sytuacja się powtarzała. Wygrywała para, która najszybciej pokonała wszystkie stacje i rozwiązała wszystkie matematyczne zagwostki. Oj działo się. Okazało się, że wszystkie pary spisały się świetnie i poradziły sobie z wszystkimi przygotowanymi zadaniami. Zabawy i emocji było co niemiara. A my na jednej lekcji poćwiczyliśmy i umysł i ciało, celebrując oba święta: „ Dzień olimpijczyka”, oraz „ Dzień matematyki”.
Klasa III a
W filmiku wykorzystano utwór zamieszczony na youtobe : UEFA Champions League Intro (Intro Ligi Mistrzów).
-
Realizowanych projektów rocznie
-
Klas lekcyjnych
-
Doświadczonych pedagogów
-
Uczniów
Czy wiesz, że...
Wykształcenie w przyjaznej atmosferze
Zależy nam na tym, aby Nasi uczniowie wiele się od nas nauczyli, czuli się komfortowo, dobrze się ze sobą dogadywali oraz chętnie uczęszczali na zajęcia. Naszym uczniom stawiamy równie wysokie wymagania, co Naszym nauczycielom.
Formularz zapytaniowy
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu poprzez formularz zapytaniowy.